måndag 11 januari 2010

Déco' Spirale in action

Titta! Se så fint det blev. Och enkelt var det också.
Jag visste väl att den där Déco Spirale var ett bra köp. När jag sen kommer hem ska jag göra massor med morötter som spiraler och sitta och äta dem med dip eller något. Perfekt.
Och ikväll blir det alltså "ugnsrostad vitlökskyckling". Den ligger därinne i ugnen nu tillsammans med alla bitarna som blev av spiralen. Om just de blir klara återstår att se, de är ju lite tjockare än skivorna.
Och nu kom Pierre tillbaka. Han har en tenta avklarad. One to go.

6 kommentarer:

luhluus fotoblogg sa...

vad kul att du tycker det, nee men det är väl något man mest lägger in om man är rädd att någon ska sno bilderna =)

Eligin sa...

Vad kul med spiralgrej! Sån vill jag också ha!

Anonym sa...

小杜情小杜倩色網小杜走光小杜論壇小杜色情網小春色情小說站小摩女自拍天堂小摩女自拍小波波色情網小游戲小二館少女自拍少女自衛小澤圓論壇小澤圓線上免費dvd影片免費bt影片下載免費bt電影下載免費a觀看免費a線上看免費a影音免費a影片觀賞免費a影片線上直播免費成人圖片免費成人影片免費自拍性愛貼圖AV女優av女悠aa片免費看視訊總站視訊線上影片視訊線上遊戲視訊網介紹視訊網交視訊網愛俱樂部視訊網愛視訊網站破解視訊美女173視訊美女24h視訊美女383視訊美女走光視訊美女論壇視訊美女觀看免費視訊美女遊戲

Designing good life sa...

Hej! Vad roligt att du hittade till oss. Spiralerna verkar ju kul. Perfekt när man vill imponera på gästerna. Kanske får inhandla en sådan...

Malin sa...

Sv: Om det funkade för dig så måste det ju förhoppningsvis funka för mig också, så tack för att du berättade det för mig :)

Riktigt snygga skor du har köpt btw :)

Marie sa...

sv: Tack så mycket, det var verkligen ett roligt sammanträffande. =)
Samlar du eller vännen också på badankor? * nyfiken *