onsdag 20 januari 2010

Dumma vinter

I morse skull jag ha åkt till Hultsfred. Så blev det inte, av orsaker som är vanliga här i Kalmar.
Istället har jag haft en usel dag på grund av sömnbristen. Att klicka upp klockan fyra och sen gå och lägga sig igen vid sex är inte bra för mig. Framförallt så somnar jag inte när jag lägger mig tidigt. Sedan så somnar jag inte när jag försöker somna vid sex. Och sen så slutar det med att jag mår dåligt och sover vid ett-tiden till typ fyra eller något. Man mår inte bra av det.

För övrigt verkar vintern vara tillbaka. (Okej, den var väl aldrig på väg bort...) Efter en hel dag med plusgrader i Kalmar kändes det som om hoppet var tillbaka, men idag har det snöat hela dagen(Tror jag, jag såg tyvärr inget när jag sov).
Jag som tänkte vara så duktig idag! Jag skulle ha haft kvar den där espressomaskinen jag hade förr. Fast frågan är om jag hade använt den? Anledningen till att mamma och Pappa fick tillbaka den var ju att den mest stod och tog plats.
Läget är alltså inte på topp. Men det blir bättre. Det har jag bestämt.

Inga kommentarer: