söndag 10 januari 2010

Hårfärgningen

Jag berättade ju att jag lagt in slingor, eller hur?
Ja, Pierre hjälpte mig hur som helst med det igår, och här är bildresultatet. Ja, nu råkar ju "före"-bilden vara tagen i mörker medan efter bilden är tagen i ljus. Och sen syns ju inte slingorna så mycket.
Men ändå, det känns lite ljusare. Och det tycker jag är skönt. Jag trivs inte riktigt med det där jättemörka längre.(För övrigt fattar jag fortfarande inte varför ingen märkte skillnad sist när det blev sådär jättemörkt.)Och förresten, vet ni vad? Det DROPPAR utanför fönstret. Är inte det ett tecken på tö så säg?

Om ett par timmar går tåget mot Göteborg, och jag har fortfarande inte kommit underfund med vad jag ska ha för skor på mig. Jag vill ju ha ett par snygga skor(Helst de röda högklackade mockastövletterna) Men jag VET ju att det är jättekallt i Göteborg, plus att jag fortfarande är sjuk och mår ganska dåligt och egentligen inte borde åka.
Jag vill ju liksom inte bli sämre bara på grund av ett par skor. Så kanske blir det gore-texkängorna ändå. Jag ska bara dubbelkolla minusgraderna först.

Inga kommentarer: